Παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με το αίτημά σας και σύντομα θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας.
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ*
Invalid Input

EMAIL*
Invalid Input

ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Invalid Input

ΘΕΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Invalid Input

Μήνυμα
Invalid Input

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Αντικριτικά

Λεπτομέρειες Βιβλίου

ISBN: 978-960-9568-17-3
Εκδότης: Καλλιγράφος
Κατηγορία: Κριτικές
Χρονολογία Έκδοσης: 2012
Αριθμός Σελίδων: 424

Αντικριτικά

Περιγραφή

"Δούλον τόδ' έστιν, μη λέγειν α τις φρονεί". Τάδε έφη Ευριπίδης, ότι δηλαδή είναι ίδιον των δούλων να μην λένε εκείνα που σκέπτονται.
Θα μπορούσε να πει κανείς το ίδιο για τις Δούλες του Ζενέ, ή για τον ίδιο τον Ζενέ, αυτόν τον υπηρέτη δύο αφεντάδων, του "καλού" και του "κακού", ή της "αλήθειας" και του "ψέμματος", που εναλλάσσονται στο έργο του και στην ζωή του -αλλά και στην ζωή μας- σαν διαβολικοί ή αγγελικοί Εωσφόροι;
Κανένας δεν γεννιέται με την θέλησή του, δούλος (λέει κάποιος άλλος, λιγώτερο ποιητής), ή και ελεύθερος -θα προσέθετα εγώ- ή και, γιατί όχι, ελευθερόδουλος; Κατά την ρήσιν "ουδείς εκών κακός", και κατά την ιδικήν μου κρίσιν πάλι, εν είδει παραλλαγής, "ουδείς εκών καλός".
Κι όμως στην φύση, οι βασίλισσες δεν γεννιούνται βασίλισσες, και οι δούλοι, δούλοι, και οι κηφήνες, κηφήνες; Τι κι αν κανένας τους, δεν είναι ελεύθερος; Κι όλοι και όλες τους, δεν είναι δούλοι, μέσα στην κόλαση ή τον παράδεισο, όπου τους έχουν βάλει; Άλλο τώρα ποιος τους έχει βάλει. Ίσως αυτός, που οι άνθρωποι αποκαλούν Θεό, θεά τύχη ή αθέατη ατυχία.

Περιεχόμενα

ΟΙ ΔΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΖΑΝ ΡΕΝΕ
ΘΕΑΤΡΙΚΑ "ΕΠΙΝΟΗΜΑΤΑ"
2006 ΕΤΟΣ ΛΟΥΚΟΥ
ΔΕΚΑ ΑΝΤΙΚΡΙΤΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΤΟΛΗ
ΖΗΤΩ Ο ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ
ΤΟ ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΟΝ ΦΕΣΤΙΒΑΓΓΕΛΙΟΝ ΤΟΥ 2008
ΤΟ ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΟΝ ΑΠΟΚΡΥΦΟΝ ΦΕΣΤΙΒΑΓΓΕΛΙΟΝ ΤΟΥ 2008
ΤΟ ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΟΝ ΑΠΟΚΡΥΦΟΝ ΦΕΣΤΙΒΑΓΓΕΛΙΟΝ ΤΟΥ 2008
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΣΕ ΗΘΟΠΟΙΟ
ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΜΠΟΣΤ ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΑ
ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΥΖΥΓΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΜΙΤ
"ΕΧΘΡΟΙ ΕΞ ΑΙΜΑΤΟΣ"
ΕΝΑΣ "ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ"
Η ΑΛ ΝΤΑΝΤΕ "ΚΟΥΤΣΙΝΑ" ΤΟΥ ΚΑΣΤΕΛΟΥΤΣΙ
Η ΦΑΙΔΡΑ ΤΟΥ RACINE KAI TOY TED HUGHES
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ
ΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
ΟΙ ΤΡΩΑΔΕΣ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ
ΤΣΕΧΩΦ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΤΣΕΧΩΦ
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Η ΜΠΕΜΠΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΣΕΚΟΥΡΑ
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΓΝΗΤΟΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΠ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΑΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
ΟΡΕΣΤΗΣ ΕΝ ΕΠΙΔΑΥΡΩ
ΟΙ ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ ΤΟΥ ΤΖΟΫΣ
"Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΗΓΑΠΗΣΕΝ ΜΑΤΑΙΩΣ"
"ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΝ Ο ΠΟΘΟΣ" ΤΟΥ ΤΕΝΝΕΣΣΥ ΓΟΥΙΛΛΙΑΜΣ
"ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΕΛΣΑΣ" ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΛΕΞΑΚΗ
"FALSE ALARM" ΤΟΥ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΙΑ ΜΗΔΕΙΑ ΕΝ ΑΙΓΙΝΗ ΕΝΑ ΜΠΟΣΤ ΜΟΡΤΕΜ ΠΛΗΡΕΣ ΖΩΗΣ
Ο ΑΝΙΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ Ο Γ'
ΤΟ "HOME" ΤΟΥ DAVID STOREY
ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
"Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ" ΤΟΥ ΣΑΙΞΠΗΡ
"Ο ΠΛΟΥΤΟΣ" ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ
ΜΠΕΚΕΤ, ΜΠΕΡΧΑΡΝΤ ΚΑΙ ΝΙΤΣΕ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΑΓΚΑΒΗΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
"ΣΟΥΣΟΥΔΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΟΚΟΤΕΣ"
ΤΑ "ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΟΥΑΡΤΕΤΑ" ΤΟΥ ΤΙ ΕΣ ΕΛΙΟΤ
Ο ΝΙΚΟΣ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΜΦΙΤΡΥΩΝ ΤΟΥ ΜΟΛΙΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΑΣ ΠΡΟΚΟΠΑΚΗ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ

Video

LOGIN